Voortgang

Daltonschool Confetti, Mfc Omnibus, Pallas Atheneplein 2

directie.confetti@debasisfluvius.nl

image

Op dinsdag 8 oktober organiseert Daltonschool Confetti een inloopavond waarbij ouders van de school, buurtbewoners en andere belangstellenden van harte welkom zijn om mee te kijken naar en vragen te stellen ten aanzien van de bouwplannen van Confetti.

Tijdens deze inloop krijgt u inzage in het ontwerp en de planning van de nieuw te bouwen school aan de Stapelwolk 2, Buurt aan de Weide, Schuytgraaf.

De architect, dhr. Thomas Vullings, portefeuillebeheerder huisvesting onderwijs van de Gemeente Arnhem, dhr. Bas van der Loeff, projectmanager HEVO, mw. Iris Jansen, senior adviseur vastgoed en onderhoud de BasisFluvius, dhr. Rick Kuenen, de directeur van de school, mw. Christel Hensema en teamleden van de bouwgroep, mw. Corine Assinck en mw. Rianne Aaldering, zijn aanwezig om uitleg te geven en vragen te beantwoorden aangaande gemaakte keuzes in het ontwerp, materialen en planning.

Aangezien het een inloopavond betreft zal er geen plenaire uitleg worden gegeven. U kunt vrijblijvend binnenlopen, tekeningen bekijken en uw vragen stellen aan bovengenoemde aanwezigen.

NB: het is niet de bedoeling dat kinderen deze avond bezoeken.

Van harte welkom!

In juni '19 presenteerden we een een goedgevulde zaal vol trots de eerste beelden van onze nieuwe school. Bijgaand nemen we u mee tijdens een virtuele rondgang buiten en binnen de nieuwe school.

Nieuwbouw

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste ouders/ verzorgers,

Blij en trots delen we u hierbij mede dat de presentatie van onze nieuwbouwplannen doorgaat! Zoals eerder aangekondigd
presenteert de bouwgroep van Confetti op 19 juni a.s. het voorlopig ontwerp van de nieuwbouw van de school in Buurt aan de Weide. U bent hiervoor van harte uitgenodigd!

Tijdens deze avond wordt de nieuw te bouwen school voor het eerst gepresenteerd. Waarbij de architect aan de hand van tekeningen en 3D impressies uitleg zal geven over het gemaakte ontwerp. Tevens wordt er een toelichting gegeven op de gemaakte keuzes. Uiteraard komen ook bouwtechnische zaken, omgevingsvragen (verkeerssituatie & schoolplein), samenwerking buurt en kinderopvang aan bod. U bent van harte welkom om uw vragen te stellen welke we waar mogelijk direct zullen beantwoorden.

Van harte welkom ouders/ verzorgers van onze huidige en toekomstige leerlingen, buurtbewoners en andere belangstellenden!

Wat, wanneer en waar?
Woensdag 19 juni 2019
Plaats van presentatie: de Salamander
Inloop: 19.15 uur
Aanvang presentatie: 19.30 uur
Einde presentatie: 20.30 uur
Uitloop tot 21.00 uur

N.B. het is niet de bedoeling dat de kinderen deze avond mee komen naar de presentatie, voor hen volgt een eigen presentatie op een ander moment!