Themabijeenkomst 'Innoveren van Onderwijs' bij Daltonschool Confetti

18-04-2022

Themabijeenkomst 'Innoveren van Onderwijs' bij Daltonschool Confetti

15 april 2022 Isabel Tesser

Themabijeenkomst 'Innoveren van Onderwijs' in het prachtige schoolgebouw van Daltonschool Confetti. In gesprek over vier programmalijnen van CLC PO Arnhem met RvT, GMR, wethouder Bob Roelofs, samenwerkingspartners uit het onderwijsveld, uit Schuytgraaf en Elderveld en natuurlijk uit Arnhem.

Yvonne Visser en Sylvia Veltmaat openden de avond, waarna Christel Hensema meer over Confetti vertelde en Annelies Wiggers, directeur CLC / St. PAS uitlegde waar CLC voor staat.
Pitches van vier programmalijnen volgden inclusief een vraag aan de deelnemers.

• Miriam van Meer vertelde over programmalijn Kunst, cultuur en maakonderwijs.
  • Kars Deutekom vertelde over programmalijn Bewegen, gezondheid en sport.
  • Maarten Zoomer vertelde over programmalijn Leren en lesgeven met ICT.
  • Andrea van Dijk vertelde over programmalijn Samen Opleiden.

Sylvia interviewde wethouder Bob Roelofs over zijn visie op de pedagogische wijk.
Hierna gingen de deelnemers in subgroepen in gesprek over de vier programmalijnen.
Er volgde een plenaire terugkoppeling van alle groepen waarna het formele deel van de bijeenkomst werd afgesloten.

Christel en collega en GMR lid Jacomine Holleman lieten het gebouw nog aan belangstellenden zien.
Deelnemers waren na afloop nog enthousiast in gesprek met elkaar.